PRISTATYMAS

Pirkėjas, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą. Už prekių pristatymo paslaugą taikomas mokestis, nurodytas el. parduotuvės puslapyje ir galiojantis prekių užsakymo pateikimo momentu. Prekių pristatymo mokestis gali būti tiek fiksuotas, tiek priklausantis nuo Pirkėjo užsakytų prekių vertės.

Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, jei Pirkėjas prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

Pardavėjas pristato Pirkėjui prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais terminais. Šie terminai yra preliminarūs, be to, netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas.

Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pateikimo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.

Pirkėjas privalo visais atvejais nedelsiant informuoti Pardavėją, jeigu siunta pateikiama sulamdytoje arba kitu būdu pažeistoje pakuotėje, jeigu siuntoje pateikiamos neužsakytos prekės arba netinkamas jų kiekis, nepilna prekės komplektacija.

Pirkėjas visais atvejais pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento), kiekio neatitikimus, privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nurodyti pastabas arba surašyti atskirą aktą dėl šių pažeidimų. Tai Pirkėjas privalo padaryti dalyvaujant kurjeriui. Pirkėjui nepatikrinus pakuotės, pristatytų prekių komplektiškumo (asortimento), kiekio ir (ar) kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo dokumente nenurodžius šių trūkumų, siunta yra laikoma pristatyta tinkama ir nepažeista

Prekės, užsakytos e-parduotuvėje Papermedia.lt, gali būti pristatomos pirkėjams į namus, darbovietę ar kitą nurodytą adresą visoje Lietuvoje (išskyrus Kuršių Neriją). Pristatymas yra mokamas, o jo kaina priklauso nuo užsakomų prekių sumos. Pristatymo kaina yra pateikiama pildant užsakymą.

Užsakymai yra pristatomi darbo dienomis 8:00 - 17:00.Dažniausiai prekės išsiunčiamos tą pačią arba sekančią darbo dieną (išskyrus atostogas ar naujų siuntų gavimo dienas), keliauja 2 darbo dienas. Pristatymo kaina yra skaičiuojama siuntai, nepriklausomai kiek pakuočių ją sudaro, todėl rekomenduojame grupuoti norimas užsakyti prekes į vieną užsakymą. Atskiriems užsakymams pristatymo kaina yra skaičiuojama atskirai.


PREKIŲ GRĄŽINIMAS IR KEITIMAS

Parduotų prekių trūkumai šalinami, kokybiškos prekės keičiamos/grąžinamos, nekokybiškos prekės keičiamos, grąžinamos vadovaujantis 2001 m. birželio 11 d. Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimu Nr. 697 patvirtintomis Mažmeninės prekybos taisyklėmis, Lietuvos Respublikos Civiliniu kodeksu ir kitais galiojančiais Lietuvos Respublikos teisės aktais. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais pervedami tik į mokėtojo banko sąskaitą.

Norėdamas grąžinti kokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją kontaktų skyriuje nurodytomis susisiekimo priemonėmis, nurodant grąžinamos prekės pavadinimą, užsakymo numerį ir grąžinimo priežastis. Nekokybiškas prekes galima grąžinti jei trūkumai nustatyti per produkto tinkamumo vartoti terminą

Pirkėjui grąžinant/keičiant prekes, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti Pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nenaudota, nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos psauginės plėvelės ir kt.) (šis punktas netaikomas tuo atveju, kai grąžinama nekokybiška prekė);
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo;
  • grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą.

Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko grąžinimo sąlygų.

Grąžinant gautą ne tą prekę ir/ar nekokybišką prekė, Pardavėjas įsipareigoja atsiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis tinkamomis prekėmis.

Pardavėjas ne vėliau kaip per keturiolika dienų nuo tos dienos, kurią jis gavo Pirkėjo pranešimą apie sutarties atsisakymą, turi grąžinti Pirkėjui už Pirkėjo atsisakytas prekes sumokėtus pinigus į Pirkėjo sąskaitą. Pardavėjas gali negrąžinti Pirkėjui jo sumokėtų sumų tol, kol prekės negrąžintos Pardavėjui.

Grąžinant ar keičiant kokybiškas prekes, Pirkėjui negrąžinamos jo sumokėtos Pardavėjui prekių pristatymo išlaidos.

Grąžinant ar keičiant prekes, prekių grąžinimo išlaidos tenka Pirkėjui.

ATSISKAITYMO BŪDAI

Už prekes, užsakytas e-parduotuvėje galite atsiskaityti keliais būdais:

  • bankiniu pavedimu
  • elektronine bankininkyste

Atsiskaitymas bankiniu pavedimu

Už prekes atsiskaityti bankiniu pavedimu galite visada. Pateikus užsakymą Jums bus pateikti rekvizitai bankiniam pavedimui. Taip pat elektroniniu paštu gausite ir išankstinę sąskaitą. Atlikus mokėjimą iš kito banko nei mūsų ir norite, kad prekes išsiųstumėme tą pačią dieną, tuomet persiųskite mums apmokėjimo patvirtinimo kopiją el. paštu info@papermedia.lt ir jūsų mokėjimą užskaitysime.

Atsiskaitymas per elektroninę bankininkystę

Už prekes atsiskaityti per elektroninę bankininkystę galite visada. Užsakymo pateikimo žingsnyje, apmokėjimo būdo pasirinkimo skiltyje pasirinkite savo banką, kredito uniją ar paysera. Patvirtinus užsakymą, būsite nukreipti į banko ar paysera prisijungimo puslapį. Jokia Jūsų prisijungimų ar kitokia informacija nėra perduodama ir kaupiama, todėl tai yra visiškai saugu ir patikima. 

Atsiskaitymus per elektroninę bankininkystę e-parduotuvėje Papermedia.lt aptarnauja mūsų partneris - UAB Paysera LT.

Verta pažymėti, jog atsiskaičius per elektroninę bankininkystę, atsakymas apie sėkmingą apmokėjimą mus pasiekia vos per kelias minutes, tad užsakymas yra iškart perduodamas vykdyti.

Kuo skiriasi mokėjimas bankiniu pavedimu ir per elektroninę bankininkystę?

Atliekant mokėjimą bankiniu pavedimu, Jums reikės prisijungti prie savo banko ir bankinį pavedimą susiformuoti patiems (suvesti atitinkamus rekvizitus). Toks suformuotas ir bankui perduotas vykdyti pavedimas mus pasieks per 1 darbo dieną, priklausomai kokiu paros metu bus atliktas, nes tarpbankiniai pavedimai yra vykdomi tik kelis kartus per dieną.

Atliekant mokėjimą per elektroninę bankininkystę, pasirinkus savo banką, būsite nukreipti į prisijungimo prie Jūsų banko puslapį, o prisijungus jau matysite suformuotą pavedimą, kurį tereikės patvirtinti. Šiuo būdu atliktas mokėjimas mus pasieks vos per kelias minutes.